MUKADIMAH

there's a story behind everything..how picture got on wall..how a scar got on your face..how you fall in love with your buddy..sometimes the stories are simple and sometimes they are hard and heartbreaking..
there's always be a stories where others people are really at the heart..leave them to tell those..tell yours instead..

Monday, May 9, 2011

KISAH MAKAN DURIAN..

Ada satu hari tu..tengah2 buat keja tetiba teragak pulak nak makan durian..ha apa lagi..angkat tipon dan dail 012-6xx-xxxx..


me                 : abang..malam ni kita makan durian nak tak..?
enche Megat : makan kat mana..?
me                 : ala..kat depan pasaraya Bintang kat batang 3 tu la..

so malam itu kami empat beranak pun pergilah ketempat yang selalu kita orang pergi makan durian..


kami ni pelik sikit sebab tak pernah beli durian dan bawak balik kerumah..sebabnya :-


i.  rumah tak ada parang so susah nak kopek ( alasan jerk..)
ii. selalu kalau beli bawak balik mesti buah tak cantik padahal tadi     masa pilih bukan main lagik..
iii.che abang ku tak suka bau durian melekat dalam keta


so..everytime teragak nak makan durian..kami makan dekat tempat yang kami beli tu ajer..siap bawak air masak..air basuh tangan..towel lap tangan..


malam tu kami makan 4 biji durian..actually adam bukanlah pengemar buah ni sangat..so aku..enche hubby dan amir yang makan sampai tak hengat..4 biji tu pun jenuh aku nak menghabiskannya..



kami beli yang ini..sekilo = RM15..nak makan jangan berkira sangat

best isi dier..sedap..buah yang mula2..sekali cari buah yang macam ni tak jumpalah pulak..4 biji..4 rasa..

budak yang tak berapa suka makan durian..


Lepas dah kenyang makan durian..pergi pula drive-tru mcD..walawei..camner aku nak kurus nih..makan x berhenti-henti..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...